blog

Sürdürülebilir Veri Merkezleri: Çevre Dostu Teknolojilerle Dönüşüm
Geleneksel veri merkezlerine kıyasla, sürdürülebilir veri merkezleri hem işletmeler hem de çevre için çok daha verimli bir seçenek sunuyor.
11 Ekim 2024 | 5 dk

Verinin Geleceği: İş Süreçlerini Dönüştüren Yenilikler
İleri analitik çözümler ve yapay zeka destekli süreçlerle iş dünyasında bir adım önde olmanın yolu, veriyi doğru şekilde işlemekten geçiyor!
4 Ekim 2024 | 4 dk

CRM ve Pazarlama Otomasyonu Nedir?
CRM (Customer Relationship Management), müşteri ilişkilerini düzenleme ve yönetme anlamını taşır. İşletmelerin potansiyel müşteri kitlesi ile etkileşimlerini izlemek, yönetmek ve geliştirmek için kullandığı bir strateji ve teknoloji sistemidir. CRM, müşteri bilgilerini toplamak, depolamak, analiz etmek ve bu bilgilere dayalı olarak daha iyi müşteri deneyimi ve ilişkileri oluşturmak için kullanılır. CRM, müşterilerle ilgili bilgileri tek bir merkezi veri tabanında toplar ve bu bilgileri kullanarak müşteri etkileşimlerini takip eder. Bu veri tabanında müşteri iletişim bilgileri, satın alma geçmişi, destek talepleri, tercihleri ve diğer ilgili bilgiler yer alır. CRM, bu verilerin analizini yaparak müşterilerin ihtiyaçlarını, eğilimlerini ve davranışlarını anlamayı ve buna göre stratejiler geliştirmeyi sağlar.
23 Haziran 2023 | 4 dk okuma